OOTD

Stripes on stripes

As you know, I'm not at school anymore, I'm in Italy, working at a hotel. I'm wearing an uniform so my classical outfits are going to be very rare these times!
I wore this outfit during my day off. The pants are from Zara. You can easily find them because they are from the new collection. They are fluid and perfect for summertime. I bought my sandals at Stradivarius. Sandals are very trendy this summer and I have to say that I wanted to buy some. When I first saw them at the shop, I felt in love and I immediately put them in my bucket.
I really like this outfit: it's a very Instagram style and very trendy.

**

Comme vous le savez peut être, je ne suis plus à l'école, mais en Italie, où je travaille dans un hôtel. Je porte un uniforme tous les jours donc les tenues classiques, seront de plus en plus rares.
J'ai porté cette tenue pendant mon jour de repos. Le pantalon vient de chez Zara. Je pense que vous pouvez facilement le retrouver car il est de la nouvelle collection. Il est tellement beau et super agréable à porter. Mes claquettes viennent de chez Stradivarius. Les claquettes c'est LA tendance de cet été et je voulais en acheter parce que (pour être honnête), je n'aime pas trop les tongs à cause du truc au milieu des orteils. Entre elles et moi ce fut le coup de foudre!
J'adore cette tenue: elle est tellement Instagrammable, stylée et tendance.

T-Shirt : Petit Bateau
Trousers/Pantalon : Zara
Bag/Sac & sandals: Stradivarius
Sunglasses : Asos






Comments

Popular posts from this blog

Vogue #6 (NYFW SS18)

Guide de voyage #1

Louis Vuitton